Nieuw bestuur

29 maart 2022

Vanwege de fusie met gemeente Beemster zijn de lokale afdelingen van de PvdA al enige tijd samengevoegd. Dat heeft ook geleid tot de samenstelling van een nieuw afdelingsbestuur. Tijdens de algemene ledenvergadering van 28 maart 2022 is officieel afscheid genomen van het oude bestuur. Dat werd bekrachtigd door overdracht van de voorzittershamer.

Na de samenvoeging van de lokale afdelingen gaven diverse zittende bestuursleden te kennen dat het ook tijd werd voor een nieuw afdelingsbestuur. Dat heeft er toe geleid dat tijdens de algemene ledenvergadering van 29 november 2021 nieuwe bestuursleden zijn gekozen. De samenstelling van het nieuwe bestuur is als volgt:
* Voorzitter                         – Oscar Saaf
* Secretaris                         – Hiske Hartzema
* Penningmeester –           – Erik Kaal
* Algemeen lid                   – Lewi Vogelpoel

Afscheid

Van de “oude” bestuursleden afdeling Purmerend, Henk Lüken (voorzitter) en Els Kroese (secretaris) en van de afdeling Beemster Harry Roenhorst (voorzitter/secretaris) en Hans Erkamp (bestuurslid)  is tijdens de algemene ledenvergadering van 28 maart 2022 officieel afscheid genomen. Wij danken hen voor hun jarenlange inzet en wensen het nieuwe bestuur veel succes!

V.l.n.r. op de foto: Hans Erkamp, Henk Lüken, Els Kroes, Harry Roenhorst, Oscar Saaf en Hiske Hartzema.