Themabijeenkomst duurzaamheid

12 oktober 2023

Afgelopen maandag 9 oktober 2023 vond de themavond “Duurzaamheid” in het Stamhuis in Purmerend plaats. De avond bracht PvdA’ers en GroenLinksers samen. De sfeer was super positief en vol enthousiaste bezoekers.

De twee gastsprekers van de avond, niemand minder dan kamerleden Laura Bromet (GL) en Joris Thijssen (PvdA) deelden hun inzichten en expertise over duurzaamheid. Ze brachten inspirerende ideeën en lieten zien hoe politieke samenwerking daadwerkelijk een verschil kan maken. De aanwezigen hadden volop de gelegenheid om vragen te stellen en met de gastsprekers in gesprek te gaan. Daardoor ontstonden er waardevolle discussies over duurzaamheid en ook over de aankomende verkiezingen.

De avond werd afgesloten met een drankje waardoor er ook ruimte was voor informele gesprekken. Dat bevorderde een gevoel van samenhorigheid tussen de aanwezigen. Het was duidelijk dat deze avond niet alleen informatief maar ook bijzonder gezellig was. Het was een avond waarop politiek en duurzaamheid hand in hand gingen en waar het enthousiasme voor een betere toekomst voelbaar was. De samenkomst was een lichtend voorbeeld van hoe positieve samenwerking en betrokkenheid kunnen leiden tot verandering en vooruitgang.

Heeft u ook ideeën rondom duurzaamheid? Dan horen wij dat graag!
Polariserende en/of onfatsoenlijke opmerkingen worden niet op prijs gesteld.

#veelbeloofd #pvdapurmerend